Gorące tematy: Iran i Irak vs USA Ryszard Opara: „AMEN” Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
223 posty 2769 komentarzy

Inicjatywa Demokracji Kulistej

adevo - Jestem za wprowadzeniem ustroju Demokracji Kulistej w Polsce. Popieram wszystkie referenda lokalne na wniosek mieszkańców, rozpowszechniam terminy!! Proszę siebie i Polski nie skracać w komentarzach do 26 liter angielskiego alfabetu.

Moje komentarze

  • @circ 17:54:47
    -- Ogólnie Pańskie uwagi są niepoważne, tym bardziej, że nie zadaje sobie Pan trudu sprawdzenia w wyszukiwarce czy Pańskie zarzuty są zasadne.--
    Przy tej okazji chciałem się doinformować, ale o sytuacji w Polsce. To, co pan dr Krajski opowiada może jest ciekawe - tylko, że takie ogólniki to mnie już dawno nie interesują. Skończyłem bawić się ciekawymi historiami na początku lat 80-ch. Takie opowiadanie Krajskiego po przeczytaniu paru książek o scientology to tak jakbym czytał katherina404. - Nic z takiej beletrystyki oprócz rozrywki nie wynika.
    Mnie chodzi o polskie konkrety: zagrożone miasta, firmy -przykrywki, wykupione domy, może miasta, ludzie, którzy się zadłużają by przejść kolejne kursy, ludzie, którzy chcą uciec z sekty itd. - Liczą się w tym wypadku polskie konkretne fakty. O to Panią pytałem, by ocenić gdzie oni są, gdzie szkodzą, jaka jest świadomość zagrożenia w Polsce.

    Widzę nie macie tego rozpracowane. Czyli nie wiecie NIC.
    Łączenie Masonerii z Scientology to naprawdę szczyt niewiedzy i dyletantyzmu. Dr Krajski to nie ekspert, on po części robi Scientology nawet reklamę - przepuszczam, że pomylił książki i cytował z ich biblii. Takie opowieści to ja też mogę nad jeziorkiem, przy ognisku, jak słońce zachodzi. Nic nie widać, więc macie poważny problem.

    Dzisiejsze czasy są takie, że chodzi o sprawdzone, konkretne informacje - wtedy dopiero widać, jaka jest prawda. Dlatego linki, które mi podałaś są dla mnie bezużyteczne - nie o oto chodziło mi. Raczej o to czy te kursy ( wywiady ŁŁ) dla lepszego sprzedawania nie są czasem robotą Church of Scientology.
    Bp T. Pieronek versus Oj.-Dyr. T. Rydzyk
  • @circ Nowa sekta?
    Zgadzam się z biskupem profesorem Pieronkiem. Każdy w Polsce dostaje swoją etykietkę gdyż ludzie nie potrafią dyskutować merytorycznie, chcą mieć tylko przewagę, rację. Wyzwiska to wg mnie też metoda służb. Tu na tym blogu ostrzegam proszę wyzwisk nie stosować.

    Poza waszym radarem jest bardzo skuteczna sekta, z którą w Polsce nikt nie walczy, nikt o niej nie informuje. Ta organizacja chcąca przejąć władzę nad światem, nazywa się Scientology Church. Aż dziwne, w Polsce o nich nic negatywnego, nic pozytywnego, czyżby schowali się za plecami masonów, Żydów lub liberałów?

    Wypowiedzi Bp Pieronka z roku 2012 odzwierciedlają dzisiejszą sytuację z mediami Rydzyka.
    Aktualnie one są partyjne, popierają wszystko to, co jest dobre dla globalnych koncernów panoszących się w Polsce i ich reprezentantów z PiS-u i PO.

    Cały hałas o koncesje dla tv Trwam, przygłusza istotne sprawy, które media Rydzykowe fałszywie transportują lub o nich nie informują, gdyż robią taką samą cenzurę jak media platformy:

    - Pokrycie Polski i prawie każdego kościoła nadajnikami mikrofal, o strasznym działaniu, otumaniającym, służącym śledzeniu ludzi.
    Fale mikrofalowe zagłuszają, niszczą koncentrację, niektórym wręcz uniemożliwiają się modlić - media Rydzykowe to nie obchodzi.

    Czy to jest katolickie wykorzystywać obiekt konsekrowany dla celów szkodzenia istotom żywym i zarabianie na tym pieniędzy? Kościoły miały służyć do modlenia, a nie do naświetlania i prześwietlania ludzi sztucznie pulsującymi modulowanymi falami, które teraz stały się podstawą dla programu Indect.

    Piszę tu o zamianie wież kościelnych na stacje nadawcze telefonii komórkowej. Informacje o walce mieszkańców z takimi kościołami Rydzyk naturalnie blokuje wspólnie z mediami PO.
    Ja je podawałem tu: http://iddd.de/umtsno/koscioly.htm

    - Energia atomowa - teraz jak Rydzyk popiera PIS, znowu droga dla krytyków została zamknięta.

    - Gaz łupkowy- wręcz bezczelne, kłamliwe godzinne akcje marketingowe o wydobyciu gazu w łupkach bez możliwości dialogu z katolicką opozycją.

    Część katolików nie ma swojego miejsca w mediach Rydzykowych. Dlatego rację ma Biskup Pieronek. Media Rydzykowe są partyjne. Ponieważ Kościół Katolicki jest dla wszystkich to Tv TRWAM wykluczająca znaczną część katolików o innych poglądach gospodarczych i politycznych, nie może być telewizją Kościoła.

    Wg mnie mamy do czynienia z powstawaniem nowej sekty i jej fanatycznymi członkami, ale nie z mediami kościelnymi.
    Bp T. Pieronek versus Oj.-Dyr. T. Rydzyk
  • @circ 11:41:21 TV Trwam NIE JEST telewizją Kościoła!
    *Pan adevo i biskup Pieronek są źle poinformowani.*

    Dzięki za tyle uznania, moja wiedza ( adevo) na tematy kościelne jest na pewno nieporównywalna z wiedzą profesora prawa i b. sekretarza generalnego Episkopatu Polskiego Tadeusza Pieronka.

    Uważam, że jeśli Bp Pieronek podpisywał w imieniu Episkopatu dokumenty dotyczące mediów Rydzyka to zna sytuację O. Rydzyka w KK celująco.

    Przyznaję się, to ja byłem źle poinformowany, gdyż myślałem, że Tv Trwam to telewizja Kościoła. Moje logiczne ciche przypuszczenia potwierdził teraz bp Pieronek:

    TV Trwam NIE JEST telewizją Kościoła!

    Oczywiście to my, jako przedstawiciele ludności z terenów dotkniętych inwazją koncernów próbujących zatruwać wodę pitną dla wydobycia gazu z łupków, doświadczyliśmy partyjności mediów Rydzykowych. Staraliśmy się o przecież o rozmowy na temat gazu łupkowego w Tv Trwam. A Rydzyk NIE!

    Partyjne media nie są mediami obywatelskimi, a teraz profesor bp Pieronek potwierdza: prywatna telewizja TV Trwam jest partyjna i dlatego NIE JEST telewizją Kościoła!
    Logiczne!
    Krętacka, czyli jak bp mówi mętna jest postawa Rydzyka - niby nic on nie ma, ale jeździ samochodem miliarderów Maybachem i helikopterem, nie ma też TV TRWAM, nie ma składek na stocznię, ale sprawdzić się nie pozwala.

    Potrafi pokazywać wspaniałe wykresy o sytuacji ekonomicznej firm konkurencyjnych, ale planu spłaty opłat licencyjnych, które KRRIT uważa za niewystarczający nie znają ani obywatele ani bp Episkopatu Polskiego! Przecież to skandal.

    Jeśli media Rydzyka są publiczne to powinny być czyste od zarzutów i dać się skontrolować przez obywateli.
    On robi z ludzi durni i biskup Pieronek pokazał, że taka postawa jest niepoważna.

    Ja dziękuję bardzo za wypowiedź biskupa Pieronka, który próbuje ratować wiarygodność i moralność Kościoła.
    Szczęść Boże.
    Bp T. Pieronek versus Oj.-Dyr. T. Rydzyk
  • @ninanonimowa 06:19:20
    Nie wiem, o co Tobie chodzi. Mnie wypowiedzi biskupa Pieronka bardzo pomogły. Tam gdzie chodzi o fakty - podaje je tak, jak je zna bez chowania się za nic nieznaczącymi słówkami, lub przez mówienie nieprawdy. Jego wypowiedzi to bardzo dobra reklama dla kościoła katolickiego. Patrzeć prawdzie w oczy i ich nie zamykać to cecha ludzi nowoczesnych i odważnych lub wyszkolonych komandosów..
    Bp T. Pieronek versus Oj.-Dyr. T. Rydzyk
  • @simacs 22:57:12
    Nie udawaj że nie rozumiesz, ja cytowałem Biskupa Pieronka z jego oryginalnej wypowiedzi.
    Przestępstwo ścigane z urzędu?
  • @simacs 14:30:57
    W Niemczech jest zniesiona ustawa o maksymalnych 3 procentowych rabatach. To znaczy przy sprzedaży kredytowej jest dla produktów praktykowana większa zniżka, po to by sprzedać towar.

    To znaczy cena produktu jest tak kalkulowana by można zrobić atrakcyjne warunki finansowe. Te raty, te kredyty to sprzedaż ratalna!

    Mówisz, więc tylko pozornie o podobnej sytuacji. W rzeczywistości całkiem inna para kaloszy!

    Ja podałem, jakie są zasady bankowe spłaty kredytów. Im więcej rat, im dłuższa spłata tym w sumie płaci się więcej, jako normalny śmiertelnik. Banki tak zarabiają, tak samo robi państwo. Oczywiście znajomi bankierów i "klasa tzw. darmozjadów" ma warunki nieoficjalne. Takie są fakty.
    Jakoś nikt nic nie wstawia o Rydzyku, szkoda, ciekawy temat tylko nie mój. Teraz, po wywiadzie jest sprawa dla mnie jasna. Ja swoje zadanie wypełniłem list do Rydzyka został na pewno w redakcjach Tv Trwam przeczytany.

    Nie bluzgając, wycofuję się.
    Ciao! I Szczęść Boże.
    Przestępstwo ścigane z urzędu?
  • @simacs 14:27:38
    Ja nie śmiałbym wypowiadać się w tak skomplikowanym temacie jak hierarchia kościelna.

    Niech, więc wypowiedzi byłego sekretarza generalnego Konferencji Episkopatu Polski bp. Tadeusza Pieronka, który podpisał umowę z oj. Rydzykiem odzwierciedlą płytkość i fałszywość twoich liniowych twierdzeń- widać że nie znasz sytuacji.

    M.in. z wywiadu wynika, że Lux Veritatis są faktycznie własnością Rydzyka, gdyż tylko on podpisał umowę.
    Cytaty z wywiadu z 25 lipca 2012 roku na Onecie.

    Jednym z kapłanów religii smoleńskiej jest o. Rydzyk. A ksiądz biskup ma zasługi dla Radia Maryja.

    Na początku lat dziewięćdziesiątych podpisywałem umowę z Rydzykiem, jako sekretarz konferencji episkopatu. Zrobiłem to w dobrej wierze, bo jeśli nie wszystko, to prawie wszystko było OK.

    Toczy się walka o miejsce dla TV Trwam na mulipleksie cyfrowym. Jest o co kopie kruszyć?

    Jeśli telewizja Trwam powinna się dostosować do tych warunków, które obowiązują. KRRiT powinna traktować wszystkich nadawców równo. KRRiT twierdzi, że TV Trwam nie spełniła warunków finansowych.

    O. Rydzyk ma opinię świetnego biznesmena. Teraz m się zarzuca brak wiarygodności finansowej. Nie ma tu zgrzytu?

    Jest zgrzyt. Ale polega na tym, że Rydzyk zakładając spółkę Lux Veritatis podpisał się jako prywatna osoba, prawdopodobnie bez wiedzy przełożonych. Jeśli robi duże interesy, to powinien działać zgodnie z zasadami i pokazywać, że jest czysty. Poza tym Radio Maryja i TV Trwam to nie media katolickie, tylko partyjne. Czasem zmieniają partię, przeskakując z jednej na drugą. Jeśli są partyjni, to nie mogą być katoliccy. Kościół jest powszechny, adresowany do wszystkich.

    Nawet, jeśli większość czasu antenowego zajmują treści religijne.

    Na co dzień nie oglądam, bo mi proboszcz odłączył (śmiech). Mam TV Trwam na satelicie, ale ciągle mi się psuje. Mogę jedynie powiedzieć, że serwisy informacyjne mają bardzo dobre. Może nawet najlepsze.

    I potrafią wyprowadzić na ulice ludzi, którzy wierzą, że walczą o prawdę.
    Trzymam się od tego z daleka. Walczyć razem z nimi nie będę.

    Episkopat wciąż sobie nie potrafi poradzić z mediami o. Rydzyka?
    Wcześniej nie mógł. Teraz może, ale nie chce sobie poradzić. Problem się w końcu rozwiąże. Od początku to ujmowałem tak: Trwam. Przetrwam.
    Przestępstwo ścigane z urzędu?
  • @simacs 18:08:04
    ...gdyby bierność Episkopatu Polski pozbawiła wiernych katolickiego głosu w ich domu"
    Jaka jest różnica opłaty za standardową jakość obrazu TV (SD)?

    Tv satelitarna - miesięczna opłata telewizyjna; jednorazowo: dekoder i antena satelitarna. - Tu ma tv TRWAM licencję na 10 lat.
    Tv MUX1 - miesięczna opłata telewizyjna; jednorazowo: dekoder i antena
    Tv kabel - miesięczna opłata telewizyjna; miesięczna opłata za kabel. - Tu tv TRWAM też jest.
    Tv Internet - opłata za internet -Tu tv TRWAM też jest.

    "16 lipca 2012 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie udzielania Fundacji „Lux Veritatis”, nadawcy programu telewizyjnego pod nazwą „Trwam” koncesji na kolejny okres dziesięciu lat. Obecna koncesja Telewizji Trwam wygasa w marcu 2013 roku."

    Świadkowie Jehowy ubiegali się w Niemczech o uznanie, jako organizacja użytku publicznego 16 lat (od 1990 do 2006) składając, co roku nowe podanie o uznanie. To jest nagrodzona cierpliwość!

    Szczęść Boże i trochę pokory.

    PS.
    Polecam komentarz o wynikach konsultacji.
    http://dariuszdrazek.nowyekran.pl/post/68870,przestepstwo-scigane-z-urzedu#comment_563951
    Najlepsze raty! Nowy spot.
  • @Bendix 12:40:14 offshore
    -- Tak samo jak i wiatraki. Gdzie nie jadę to stoją w miejscu... --
    Miejsce wiatraków jest na morzu. Dlatego Niemcy inwestują na gwałt teraz w tzw. offshore farmy wiatrakowe.

    Co do majsterkowiczów i tych starszych typów wiatraków. W Niemczech opłacają się one tylko z dotacją z budżetu państwa. Może dla nowowcielonych landów byłej NRD jeszcze jest taka dotacja do produkowanego prądu. Bez dotacji okazuje się - są prace na ten temat, wiatraki starego typu (z przed lat 5-ciu) są nieopłacalne. Jak Polak majsterkowicz dostał za darmo to oczywiście kalkulacja jest inna. Dla tych co kupują nowe to tylko oczywiście z Chin ( jakby Polacy nie potrafili sami sobie konstruować wiatraków)
    Walka z wiatrakami
  • @jazgdyni 05:29:13
    Nie za bardzo się interesuję teraz infradźwiękami. Faktycznie posłużyłem się podręczną literaturą i ekspertyzą naukową dotyczącą szkodliwości infradźwięków wziętą z Internetu. W komentarzach podawanie źródeł polega na moich chęciach, chyba że ktoś mnie ładnie poprosi.

    Pan nie prosi tylko wątpi, a to za mało - jest pan przeze mnie skazany na szukanie samodzielne:)

    Poza tym to nie jest temat, przy którym chcę się zatrzymywać. Mam jednak pewne pojęcie o zamianie energii rezonansu dźwięków w materiałach na ciepło. Pracowałem 2 lata w instytucie badawczym i usługowym do tych spraw, gdzie konstruowałem narzędzia do spawania ultradźwiękami.

    Co do infradźwięków np. od sonarów łodzi podwodnych to istnieje cały wachlarz szkód, które one wyrządzają na morzu. Ale tu wchodzą w grę też ELF (extremely low frequencies) od komunikacji. To znaczy super niskie częstotliwości od fal elektromagnetycznych, przez które łodzie podwodne komunikują ze swoimi centralami dowodzenia. Przykładowe szkody: od zakłócania orientacji delfinów, aż do brzęczenia (szumów) w uszach ludzi. Te ELF mają bardzo duży zasięg.
    Walka z wiatrakami
  • @dariuszdrazek 10:13:48- wyniki konsultacji MUX-1
    http://www.krrit.gov.pl/dla-mediow-i-analitykow/aktualnosci/news,738,wyniki-konsultacji-dotyczace-multipleksu-pierwszego-mux-1.html

    31.07.2012
    Prezentujemy wyniki konsultacji w sprawie możliwości umieszczenia 4 programów telewizyjnych w sygnale multipleksu pierwszego (MUX-1), które ogłosiła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Konsultacje przeprowadzono w terminie od 30 marca 2012 roku do 2 lipca 2012 roku.
    (...)
    Zapraszamy do zapoznania się z raportem przygotowanym przez Departament Regulacji i Departament Prezydialny KRRiT:

    http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/konsultacje/wyniki-konsultacji-mux1.pdf

    -------------------
    Mój komentarz:

    W raporcie szczególnie wypowiedzi odnośnie, wysokiej jakości obrazu HD są dla mnie mało kwalifikowane. Po badaniach w innych krajach, już dawno stwierdzono, że nie opłaca się nadawać obrazu w HD przy pomocy standardu DVB-T. Dla lepszej jakości obrazu trzeba wtedy poświęcić dodatkowy kanał, czyli miejsce na Muksie.

    Natomiast wprowadzenie dla przesyłania obrazu w HD nowego standardu DVB-T2 ma zbyt dużo kosztować - obie strony muszą wtedy płacić nadawcy i odbiorcy (za nowy dekoder DVBT2 i antenę), dlatego się go jeszcze się nie wprowadza, nawet w krajach bogatszych niż Polska. Natomiast KRRiT w raporcie pisze tak jakby HD było możliwe w standardzie DVB-T poza fazą eksperymentalną - co jak podałem, ze względów finansowych jest całkowitą iluzją.

    Chodzi o nowe wymogi dla użytkownika: nie tylko o nowe telewizory do odbioru HD, ale o dekodery i anteny. Raport nie podaje, że anteny, które odbierają sygnały DVB-t w standardzie SD nie nadają się do odbioru HD!

    A więc,
    moje gratulacje, po takich 100 procentowych wynikach konsultacji społecznych, miejsce na muksie dla telewizji TRWAM wydaje się być zapewnione :))
    PS.
    W dalszym ciągu uważam, że nic nie robicie dla waszych słuchaczy wrażliwych na oddziaływanie słabych pól elektromagnetycznych z zakresu mikrofal.

    Pozwolę sobie wam polecić ostatnie (przed urlopem) tłumaczenie:
    http://iddd.de/umtsno/bocian.htm#lesz
    Potrzeba innej kultury:
    kultury poszanowania innego życia!

    Tu pasujący obrazeczek

    http://iddd.de/rys/generacjazombi.jpg
    Przestępstwo ścigane z urzędu?
  • Wyniki konsultacji dotyczące multipleksu pierwszego (MUX-1)
    http://www.krrit.gov.pl/dla-mediow-i-analitykow/aktualnosci/news,738,wyniki-konsultacji-dotyczace-multipleksu-pierwszego-mux-1.html
    Tagi: wyniki konsultacje multipleks
    31.07.2012
    Prezentujemy wyniki konsultacji w sprawie możliwości umieszczenia 4 programów telewizyjnych w sygnale multipleksu pierwszego (MUX-1), które ogłosiła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Konsultacje przeprowadzono w terminie od 30 marca 2012 roku do 2 lipca 2012 roku.

    Cel konsultacji

    Celem konsultacji było poznanie opinii odbiorców i uczestników rynku mediów elektronicznych w sprawie uzupełnienia oferty programowej w naziemnej telewizji cyfrowej. Uczestnicy konsultacji zostali poproszeni o udzielenie odpowiedzi na trzy pytania.

    1. Jakie programy w najpełniejszy sposób mogą uzupełnić ofertę programową w naziemnej telewizji cyfrowej?

    2. Które podmioty są zainteresowane wzięciem udziału w konkursie i jaką ofertę programową mają zamiar przedstawić?

    3. Czy istnieje zainteresowanie rynku umieszczeniem programów telewizyjnych w standardzie wysokiej rozdzielczości (HD TV)?

    Wyniki konsultacji

    W ramach konsultacji nadesłano 4942 stanowiska, w tym 3392 maile i 1551 listów pocztą tradycyjną. Po terminie konsultacji wpłynęło sześćdziesiąt stanowisk. Sto osiemdziesiąt osiem maili powtarzało się, treść siedemdziesięciu ośmiu nie dotyczyła tematu konsultacji lub były puste.

    Zapraszamy do zapoznania się z raportem przygotowanym przez Departament Regulacji i Departament Prezydialny KRRiT:
    http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/konsultacje/wyniki-konsultacji-mux1.pdf
    Kłamstwa mają krótkie nogi i długie nosy.
  • @zadziwiony 21:33:57 ; @jazgdyni 20:21:49
    A. Stoi tu odległość minimalna 1,5 Miles
    Pierpont, Wind Turbine Syndrome, Testimony before the New York State Legislatory, Energy Commitee, 7. 3. 2006.

    B. Napisałem o infradźwiękach tzn. poniżej 20 Hz - są niesłyszalne,
    te pomiędzy 20 - 100 Hz są słabo słyszalne.

    Obydwa kategorie dźwięku wchodzą w rezonans z falami mózgowymi.
    Gdyby Kaczyński zastosował swoje mądrości do nadajników mikrofal to bym go popierał. Ale tu stchórzył jak miał taką możliwość. Teraz trafił w dziesiątkę, ale uważam, że to przypadek.

    Pewnie się dowiedział, że Niemcy sprzedają sponsorowane przez UE wiatraki i kupują sobie za to nowe, wydajne. To go szlag trafił i chce ukrócić biznes Niemcom - całkiem słusznie.
    Walka z wiatrakami
  • wiatraki na morze
    Jestem też przeciwnikiem, pojedynczych wiatraków, które potrafią zatruć życie całej wiosce, no i oczywiście turystom.

    Chodzi o ultradźwięki, o hałas. Sprowadzane z Niemiec subwencjonowane wiatraki starszej generacji nie mają żadnego sensu dla polityki energetycznej i gospodarczej kraju- to drobny biznes, szkodliwy poza tym dla mieszkańców.

    Celem polityki wiatrakowej powinny być farmy wiatrakowe na morzu Bałtyckim i rozbudowa odpowiedniej infrastruktury. Podchody pod wioski to jest prawdziwe świństwo dla mieszkańców.

    Jak sobie przypomnę mój 3 dniowy pobyt z przed 10-12 lat w namiocie, w odległości około 2 km od pola z wiatrakami to przechodzi mi przez plecy taki zimny prąd i zbiera mi się na wymioty.
    PiS tym projektem zapunktował u mieszkańców wiosek i miasteczek.
    Walka z wiatrakami
  • @rip LunarBird CLH 20:02:20
    --, Jakim cudem temu jednemu się nie opłacało, a innym się opłaci? --
    Na razie to jedyne, co się opłaca to sprzedawanie koncesji. ExxonMobil chyba sprzedał swoje - mówią, że swojemu partnerowi firmie Rosnieft z Rosji.
    Odnośnie wykrywania zatrucia w wodach podziemnych rozprzestrzenionych na kilkanaście kilometrów to właśnie, że jest bardzo trudno udowodnić sprawcę zatrucia i samo zatrucie. Jest ponad 300 związków chemicznych używanych przy hydroszczelinowaniu.

    http://iddd.de/rys/gazlupkowy/Fracking/chemicalsinfrac.png

    Nawet w "pracy badawczej" w Łebieniu operowali nazwą płyn szczelinujący, nie podając składu chemicznego. Nie ma składu chemicznego to nie wiadomo, na jakie składniki analizować, czego szukać.

    Jak np. szuka się ogólnie w wodzie ołowiu, wapnia, jakiś grup azotowych to nie znajdzie się wyrafinowanych środków dezynfekujących jak biocydy, które są silnymi truciznami. Woda wtedy jest określana, jako "czysta i pitna", a nie jest.

    Ludzie umierają na raka i nie wiadomo, jaka była przyczyna oraz czy był sprawca. Patrz tematykę fluoru opisaną przez pana Jaśkowskiego.

    Dopiero niedawno udało się sądowi w USA udowodnić i przyporządkować jednoznacznie pewne substancje chemiczne do firmy wiertniczej, gdyż firma używała chemię, której żaden inny proces w okolicy skażenia wody nie produkował.
    Takie przyporządkowanie jest jednak bardzo trudne i pracochłonne - znaczy bardzo drogie.

    Np w Głąbinie to badali odpady wiertnicze, a nie płyn szczelinujący.
    NIE MA prawdziwej kontroli, nie ufam tym niby akcjom zainicjowanym z powodu akcji medialnej czujnej mieszkanki. Tam gdzie takiej wyjątkowo czujnej osoby nie ma, to urzędy też nie działają. To jest sprawa obywatelskiej czujności i odpowiedzialności mieszkańców.

    Jestem przekonany, że w Głąbinie był przekręt. Tam nie zbadali, jakości wody zbiornika podziemnego tylko stwierdzili, firma nie robiła w ogóle hydroszczelinowania. Przecież takie wyjaśnienie to tylko dla głupoli i leniwych- ach niech zdychają. Ah, gdzie tylko dokładniej się przyglądnąć to syf.
    Japonia, partia Zielonych - przeciw atomowemu ciemnogrodowi
  • @rip LunarBird CLH 19:02:52
    ExxonMobile to tylko jeden koncern są też inne. Każdy z nich jest w stanie stosunkowo krótkoterminowo wpuścić do zbiorników podziemnych wody pitnej silne trucizny i zatruć zasoby podziemne dla dziesiątek tysięcy mieszkańców.
    Firma est też w stanie łatwo taką dewastację ukryć. Wystarczy, że ją nie zamelduje.

    Mój pomysł na następny artykuł to aktualne problemy z wodą gruntową w Texasie. Politycy wciskają ludziom, że to znowu susza winna. A przecież to firmy wyssały całą wodę gruntową w celach hydroszczelinowania.

    Dla ogłupiałych, bo zatrutych ludzi to można na okrągło powtarzać te same bajeczki.
    Japonia, partia Zielonych - przeciw atomowemu ciemnogrodowi
  • @rip LunarBird CLH 18:14:45
    Przegląd mają ludzie, którzy siedzą w energetyce. Główną zasadę podaje w wywiadzie profesor Wrzesiński: jest to zasada taniej energii, będąca warunkiem podstawowym rozwoju gospodarczego i bogactwa państwa. Obojętnie skąd taka energia pochodzi, ona MUSI być tania dla lokalnego przemysłu i mieszkańców.

    Wiercenie za gazem w łupkach,
    Informuję: nie opłaca się. Może jeszcze nie zauważyłeś:
    Zasoby gazu na lat 3 zniszczenie wód pitnych na lat 20000
    http://bejda.blogspot.de/2012/07/zasoby-gazu-na-lat-3-zniszczenie-wod.html

    ExxonMobile już zrezygnował.
    Odnośnie praw koncesyjnych to te na odwierty próbne są takie, że prawa się półautomatycznie przekształcają w wydobywcze jak się coś znajdzie.
    Japonia, partia Zielonych - przeciw atomowemu ciemnogrodowi
  • @rip LunarBird CLH 18:00:03
    A może byś ty też się doszkolił?
    Polecam
    Wywiad z prof.dr hab. inż. Zbigniewem Wrzesińskim - prezesem Ligi Konsumentów Energii (LKE)
    http://carcinka.nowyekran.pl/post/69795,czy-stac-nas-na-suwerennosc-energetyczna
    Japonia, partia Zielonych - przeciw atomowemu ciemnogrodowi
  • @rip LunarBird CLH 15:39:24
    Jeśli chodzi o energetykę jądrową - Pan Ziobro nie jest autorytetem. Wykształcenie humanistyczne z pewnością nie jest na tym polu mu pomocne. Jemu przypisywać przegląd w energetyce i poglądy eksperta to mogą tylko bardzo prości ludzie lub służby.

    Nawiasem mówiąc podobnie jest z Westerwelle - też adwokat, też absolutnie w polityce niemający ani funkcji ani zainteresowań ani własnych poglądów związanych z energetyką.

    Poza tym reprezentujący upadającą partię neoliberałów FDP. Gdyby w niedzielę 27.07.2012 były wybory to by wyborcy wybraliby następujące partie:
    --------------------------------
    Instytut przeprowadzający ankietę: Forsa w dniu 27.07.2012
    CDU SPD GRÜNE FDP LINKE PIRATEN Sonstige
    26 % 25 % 18 % – 10 % 13 % 8 %

    Czyli partia FDP, którą od wielu miesięcy wybierają 1-2 reprezentatywne procenty ludności, tym razem NIKT z ankietowanych nie wybrał..
    --------------------------------
    Ziobro ma prywatne poglądy, każdy ma prawo mieć swoje, obojętnie czy jest wykształcony, czy ma przegląd, czy nie ma. Przypadkowo jego poglądy w temacie energetyki jądrowej są słuszne. Nie trzeba być specjalistą od energetyki by wyrobić sobie własny pogląd.

    Po to tacy ludzie jak Dakowski, Jaśkowski, Bojarski i wielu, wielu innych w kraju i zagranicą, organizacje antyatomowe trąbią od lat, piszą od lat, by człowiek niedouczony, też wyrobił sobie własne prywatne zdanie. Każdy ma prawo się uczyć.

    Ponieważ mnie od 1996 roku wyzywają też różnie w Internecie zależnie od języka angielskiego, hebrajskiego, niemieckiego, czy polskiego oraz zależnie od tematu, wiem, że Ziobro sobie poradzi.

    Jak on się wycofa z całkowicie, szkodliwego, wrogiemu Polsce i mieszkańcom poszukiwań gazu łupkowego i zareaguje właściwie na sensacyjne wiadomości o znalezieniu olbrzymich zasobów gazu konwencjonalnego to można by go nawet popierać i bronić. Przekaż mu: powinien żądać nacjonalizacji tych nowo znalezionych zasobów gazu.
    Japonia, partia Zielonych - przeciw atomowemu ciemnogrodowi
  • Gdzie i kogo są te złoża gazu konwencjonalnego na 100 lat?
    Pan Pietkun nie zadał ważnego pytania. Czyżby chciał zachować tą sensacyjną informację dla siebie?

    Jest pan tam by zadawać pytania w imieniu słuchaczy, wynikające z rozmowy, w innym wypadku to nie jest wywiad. Nie śpij pan!
    Mam pełne prawo wiedzieć, gdzie są te złoża. Sam miałem być organizatorem tej ligi porównaj:

    "Największy przekręt XXI wieku, rozmowy o wyzerowaniu importu energii z Rosji w Radiu Maryja" 28 Feb 2008

    http://www.iddd.de/umtsno/bocianatomowytytul.htm#najw
    Czy stać nas na suwerenność energetyczną?

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ULUBIENI AUTORZY