Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
199 postów 2231 komentarzy

Inicjatywa Demokracji Kulistej

adevo - Jestem za wprowadzeniem ustroju Demokracji Kulistej w Polsce. Popieram wszystkie referenda lokalne na wniosek mieszkańców, rozpowszechniam terminy!! Proszę siebie i Polski nie skracać w komentarzach do 26 liter angielskiego alfabetu.

TV TRWAM NA ORBITĘ !

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

25.05.2012 Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił w piątek skargę Fundacji Lux Veritatis i spółki Mediasat. Piątkowy wyrok oznacza, że decyzja KRRiT o obsadzie MUX-1 pozostaje utrzymana. Wyrok jest nieprawomocny.

Ciąg dalszy tematu "Mikrofale i łupki-Ojcze Dyrektorze pomóż Polsce" (List Otwarty do Rydzyka) oraz  "O telewizji cyfrowej i o programie INDECT"


Skarga Fundacji Lux Veritatis i spółki Mediasat dotyczyła decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z 17 stycznia 2012 roku, utrzymującej w mocy wcześniejszą decyzję o zagospodarowaniu pierwszego multipleksu.

Piątkowy wyrok oznacza, że decyzja KRRiT o obsadzie MUX-1 pozostaje utrzymana.

Wyrok jest nieprawomocny; przysługują od niego kasacja do NSA.

Przewodniczący składu sędzia Zbigniew Rudnicki podkreślił, że nadawanie na multipleksie cyfrowym jest normalnym przedsięwzięciem ekonomicznym, a Krajowa Rada dokonała oceny długookresowej zdolności finansowej fundacji w sposób wystarczający.

Zaznaczył, że problemem w tym przypadku nie była wysokość posiadanych przez Lux Veritatis środków, co ich źródło - zbierane przez fundację datki, których wysokość jest trudna do prognozowania.

Sędzia podkreślił, że za fundacją przemawiała jej długoletnia działalność, czego Krajowa Rada nie wzięła pod uwagę. Podkreślił jednak, że objęcie przez fundację klauzulą tajności warunków spłaty pożyczki, zaciągniętej w Warszawskiej Prowincji Redemptorystów, "nie pomagało".

Po ogłoszeniu wyroku dyrektor finansowy Lux Veritatis Lidia Kochanowicz zapowiedziała w rozmowie z PAP złożenie skargi kasacyjnej do NSA.

Postępowanie ws. obsady MUX-1

Do konkursu o cztery miejsca na multipleksie pierwszym przystąpiło 17 podmiotów, które w chwili składania wniosków posiadały koncesję na rozpowszechnianie programu w sposób satelitarny. Spośród nich Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchwałami z 26 kwietnia i 6 lipca 2011 r. wybrała czterech nadawców spełniających kryteria określone w ustawie o radiofonii i telewizji oraz rozporządzeniu regulującym postępowanie koncesyjne.

Od tej decyzji odwołało się czterech wnioskodawców, którzy nie uzyskali koncesji - spółki: Mediasat, Superstacja, Astro oraz Fundacja Lux Veritatis. Każdy z wnioskodawców zaskarżył decyzję w innym zakresie i przedstawił inne argumenty. Wszyscy wnioskodawcy zostali powiadomieni o złożonych wnioskach o ponowne rozpatrzenie, mieli zagwarantowane prawo do wniesienia uwag i zajęcia stanowiska w każdej kwestii oraz na każdym etapie postępowania prawo do wglądu w pełną dokumentację zarówno osobiście, jak i przez pełnomocników.

Po zakończeniu procesu odwoławczego, 17 stycznia 2012 roku KRRiT utrzymała w mocy swoją wcześniejszą decyzję o zagospodarowaniu pierwszego multipleksu.

Tym samym zakończyło to proces koncesyjny na MUX-1 (konkurs został zakończony decyzją Przewodniczącego KRRiT DR-018/2012, objętą klauzula poufne przez Fundację Lux Veritatis – w załączeniu pisma Przewodniczącego KRRiT z wnioskiem o zdjęcie klauzuli, oba pozostały bez odpowiedzi).

(...) KRRiT wielokrotnie podkreślała, że nieprzyznanie Lux Veritatis miejsca na multipleksie nie oznacza, że wraz z wyłączeniem telewizji analogowej w Polsce (w lipcu 2013 r.) TV Trwam przestanie być dostępna dla odbiorców.

Fundacja posiada koncesję na rozpowszechnianie programu drogą satelitarną - może on być odbierany za pomocą anten satelitarnych oraz w sieciach telewizji kablowej. W taki sam sposób po wyłączeniu nadawania analogowego rozpowszechniane będą dziesiątki programów, w tym m.in. TVN24, Polsat News, Religia TV czy Superstacja.

Jak już pisałem tylko droga satelitarna umożliwia tani sygnał najwyższej jakości tzw HD i HD plus. Ze względów finansowych programy telewizyjne w  najwyższej jakości będą przesyłane  tylko na płatnych dodatkowo kanałach lub przez sygnał satelitarny! Jest to olbrzymi plus dla przekazu satelitarnego!

Ponadto, fundacja może wziąć udział w konkursie na kolejne miejsca na MUX-1, które przed 27 kwietnia 2014 ma zwolnić TVP. Przed końcem br. KRRiT ma ogłosić na nie konkurs; do 2 lipca br. trwają konsultacje w tej sprawie.


więcej:  http://www.krrit.gov.pl/  oraz   http://www.rp.pl

Ciąg dalszy tematu "Mikrofale i łupki-Ojcze Dyrektorze pomóż Polsce" (List Otwarty do Rydzyka) oraz

"O telewizji cyfrowej i o programie INDECT"

KOMENTARZE

  • Żydoland się szykuje ... nie może tu mącić TV TRWAM
    z drugiej strony dobrze widać że Polska to bananowa republika.
  • @polipid 20:07:10
    Tv Trwam może i ma prawo mącić z orbity okołoziemskiej, w lepszej jakości niż cyfrowa naziemna.
  • Sędzia Zb.Rudnicki twierdzi, że finanse stacji, które otrzymały miejsce na platformie są jawne???
    "Przewodniczący składu sędzia Zbigniew Rudnicki podkreślił, że nadawanie na multipleksie cyfrowym jest normalnym przedsięwzięciem ekonomicznym, a Krajowa Rada dokonała oceny długookresowej zdolności finansowej fundacji w sposób wystarczający."

    Albo Pan sędzia jest kretynem albo ja! Choć w tym temacie "nie siedzę", to stawiam wszystko przeciw niemu, że KRRiT nie zna wszystkich przepływów finansowych stacji, którym koncesje przyznała! A jeśli tak jest, to jego "uzasadnienie" nadaje się na śmietnik.
  • @1normalnyczlowiek 21:46:00
    Proszę zobaczyć wideo "Posiedzenie Sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu" -11.04.2012 w komentarzach do
    O telewizji cyfrowej i o programie INDECT
    http://idb.nowyekran.pl/post/60850,o-telewizji-cyfrowej-i-o-programie-indect#comment_466735

    Chodzi o gwarancje finansowe. Wyprosić od słuchaczy RM i widzów TV-Trwam 8 milionów PLN rocznie na DVB-t przez 10 lat, jest wg KRRiT dla firm Rydzyka problemem. Rydzyk mówi, że nie. Przewodniczący KRRiT prosi "to niech Fundacja Lux pozwoli pokazać opinii publicznej swój plan finansowy realizacji zobowiązań 8 milionów PLN rocznie przez okres 10 lat".

    Na taką przejrzystość ojciec Rydzyk się nie zgadza. Dlatego wierzę KRRIT, że te gwarancje były niezadawalające.

    Inne firmy na multipleksie mają gwarancje finansowe od banków albo od swoich posiadaczy zdrowych finansowo koncernów. Nieprawdą jest, że chodzi o maleńkie firmy tylko o nowo utworzone firmy dla jednego celu - otrzymania miejsca na multipleksie. Za tymi firmami stoją potężne koncerny niemające żadnych trudności do uzyskania gwarancji bankowych. Wg przewodniczącego KRRiT zwyczajową drogą w tym kapitalizmie udowodnienia zdolności do deklarowanych obciążeń finansowych jest przedstawienie gwarancji bankowych.

    Tak zwanym finansowy plan Ojca Dyrektora Rydzyka nie mógł być dobry, jeżeli opierał się na przewidywaniu dobrowolnych składek od słuchaczy i widzów RM i TV Trwam.
    Dlatego innym firmom było łatwiej przedstawić swoje finanse - wystarczyło pokazać gwarancje bankowe, które firmowały koncerny stojące za "malutkimi" firmami w 100 procentowym posiadaniu tych koncernów.

    Dlatego jak oj. Rydzyk mówił, co to za małe firmy itd. - to robił tylko efekt dla swoich słuchaczy - faktycznie chodzi o olbrzymie firmy.

    Polska jest krajem katolickim i dlatego media katolickie, a przynajmniej jeden kanał DVB-t powinien być sfinansowany z podatków. W innym wypadku jest to dyskryminacja kultury katolickiej, mającej w Polsce olbrzymie tradycje.
    Tylko powstaje pytanie, czy akurat jednostronnie wspierające jedną grupę katolików media Rydzyka się do tego nadają. Moim zdaniem NIE.
    Media Rydzyka nie informują ( mało informują, lub kłamią) o
    niebezpieczeństwach zdrowotnych związanych z polami elektromagnetycznymi z zakresu mikrofalowego.
    Dezinformacja rolników, kłamstwa na temat poszukiwań gazu łupkowego jak w mainstream mediach.
    Grupy katolickie mające inne zdanie niż główni sponsorzy Rydzyka są tak samo w RM dyskryminowani jak TV TRWAM przez KRRIT.
    Dlatego media państwowe katolickie TAK, ale media państwowe w reżyserii firm Rydzyka NIE.

    Rydzyk popiera duże koncerny USA. To one prowadzą w Polsce otwartą dewastację polskich krajobrazów, zasobów naturalnych, wody pitnej, polskich skarbów kopalnych, niszczą struktury miejskie itd. Jak jest takim sługusem to niech jemu one teraz pomagają.
  • @adveo
    Rydzyk popiera duże koncerny USA. To one prowadzą w Polsce otwartą dewastację polskich krajobrazów, zasobów naturalnych, wody pitnej, polskich skarbów kopalnych, niszczą struktury miejskie itd. Jak jest takim sługusem to niech jemu one teraz pomagają. *

    Możesz to udowodnić? Bo inaczej byłoby to oszczerstwo. Czekam na fakty.

    Faber
  • @adevo
    Zbyt dużo kłamstw i konfabulacji jest w Pańskiej wypowiedzi, więc cytować nie będę ...
    Zaklinaniem rzeczywistości, rozsiewaniem zwykłych kłamstw zajmują się media państwowe i wielkie stacje komercyjne. Już choćby z tego PODSTAWOWEGO powodu, ich obecność na platformie cyfrowej powinna być poddana w wątpliwość - tak jak i pochodzenie kapitału niektórych z nich!
    W czasach, w których nie można wymóc na legalnej, ponoć, władzy pełnych informacji nt. samych kontraktów i jak doszło do ich podpisywania, mimo że jakiś przekręciarz zadysponował NASZYMI pieniędzmi jak swoimi, w czasach, gdy utajnia się warunki zawierania umów z prywatnymi firmami powołując się na tajemnice negocjacji, tajemnice bankowe, gdy prezes państwowej instytucji daje stanowiska kolesiom a umowy z nimi chowa do sejfu ... sejm żąda ujawnienia warunków spłaty pożyczki???
    To może najpierw niech ten sąd nakaże, by wszystko o swoich "pożyczkach" ujawnił aktualny poseł z Biłgoraja i były poseł z lasu ... pardon ... z Drzewka ... nie, z "dzikiego kraju"!
    A może tak - zanim dostaną miejsca na platformie cyfrowej - poznamy, jakie zobowiązania, względem kogo i na jakich warunkach mają "polsaty" i "tefałeny"? Wszak tego typu zobowiązania finansowe się nie przedawniają i "jak było na początku tak i teraz" trzeba spłacać długi wdzięczności. Co z tego, że niektóre nazwiska w tych firmach się pozmieniały ...
  • @adevo 01:01:41
    Nie ma czegos takiego jak gwarancje finansowe. Nie rozumiesz tego?
  • @Faber 07:41:20
    Oj. Rydzyk w sensie Odpowiedzialny za cenzurę w RM.

    http://www.iddd.de/umtsno/odpsejm/radioRMrydzyk.htm#oben
    http://iddd.de/Frac.htm#jedr
    http://fale.iddd.de/

    Szczęść Boże
  • @radosław1 09:33:18
    Tyle szumu o a akcję lobbingową. Zaapelowałby Rydzyk do ludzi w tematach gdzie chodzi o dobro wszystkich, a nie tylko trywialny biznes.
    Spędziłby owieczki do walki z energią atomową, przeciw wstrzykiwaniu trucizn w ziemię przy poszukiwaniu gazu łupkowego, zdjąłby anteny z kościołów to miałyby autorytet do walki z frakcją polityczną. Dla biznesu tak się zapędzić by nawet ludziom kłamstwa w usta wsadzać - to piekło!

    http://iddd.de/rys/TorunulWyszynKolbego5kl.jpg
  • @adevo 13:37:25
    Czas żebyś pomyslał co piszesz. Bo jak dotychczas to tylko blubrasz bez sensu.
  • @radosław1 17:38:05 Nagroda
    Ok. idź z Bogiem. Jaśniej nie potrafię. Daj się dalej spędzać w "świętym" celu. Po zwycięstwie, jako wspaniałą nagrodę i "świętym" twoim prawem będzie prawo do wykupienia dekodera Tv Trwam na Mux1 za 240 PLN oraz dodatkowy dekoder na płatne Tv Trwam dla dzieci - pewnie też 5 razy drożej niż u bezbożnej konkurencji.

OSTATNIE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

ULUBIENI AUTORZY